GEEN kippenschuur als nieuwe buur!

29 juli 2018

GEEN kippenschuur als nieuwe buur!

Na een goed overleg vrijdag 28-07 met een aantal inwoners uit Roodeschool en PVDD uit de Provinciale staten, hebben we een aantal plannen gemaakt. We weten nu wat er al wel duidelijk is, vooral weten we wat we nog uit moeten zoeken. Hier gaan we dan ook hard mee aan de slag.

Omdat er nog geen aanvraag bij de gemeente is gedaan voor een omgevingsvergunning voor zover wij weten, ligt de bal nu nog bij de Provinciale Staten. Vanuit de PVDD wordt er een “eten met de Staten” georganiseerd, op het nieuwe stationsplein aan de Hooilandseweg in Roodeschool. Dit is op 8 september om 10.00 uur. Kom ook! Er staat dan een lekker vegan ontbijt klaar en er is de mogelijkheid om als inwoners aan de lokale politiek duidelijk te maken dat er GEEN kippenschuur moet komen!

Het actiecomité gaat druk aan de slag met het maken en verspreiden van flyers om zoveel mogelijk mensen uit de buurt uit te nodigen. Ook gaan we poster maken om voor het raam te hangen.

Mocht u de actie willen steunen, of in contact willen komen met het actiecomité laat het even weten, geven we het door! hethogeland@sp.nl

Wordt vervolgd!