SP Hogeland is officieel een afdeling

17 juli 2018

SP Hogeland is officieel een afdeling

Na een tijd lang hard werken, achter en voor de schermen, is het moment daar dat we sinds 1 juli officieel een afdeling zijn!

Door de herindeling was het de uitdaging om van een afdeling in Eemsmond, een werkgroep in Bedum en verder losse leden in Winsum en De Marne één afdeling met een afdelingsbestuur op poten te krijgen.  Dat is gelukt: Op 8 juni j.l. is het nieuwe bestuur van het Hogeland gekozen. Voorzitter van de afdeling is Jan Dresmé uit Pieterburen. Samen met Stijn Visser, Rinze Mook en Linda Visser gaat hij in het bestuur aan de slag, met elkaar, voor elkaar!

We nodigen u dan ook van harte uit om eens kennis te maken.  Bent u nieuwsgierig, heeft u vragen of wilt u wat delen, dan kan dat.

Voor contact met de afdeling hebben we een:

Emailadres:  hethogeland@sp.nl

Telefoonnummer: 06 20944111

Website: hethogeland.sp.nl

Facebookpagina: www.facebook.com/SPhetHogeland/

Twitteraccount: @SP_Hogeland

De komende tijd zullen we vanuit SP Hogeland de acties die al liepen bij Eemsmond en Bedum voortzetten. Ook willen we graag nog meer mensen leren kennen in alle vier gemeenten die graag onze oren en ogen in hun buurt willen zijn. Wij horen graag eerst wat de mensen die het aangaat ervan vinden. We onderzoeken eerst wat er speelt, voordat we er zomaar wat van vinden.

Daarnaast zijn we op weg naar het Hogeland gestart met een aantal acties omdat we niet alleen maar praten en vergaderen maar juist ook door te doen! We nemen de ervaringen mee vanuit de afdeling Eemsmond, alle leden die al actief waren en fractie en wethouder. Daar komt een hele groep leden met nieuwe energie en frisse blikken bij, dat is ook te merken aan de sfeer onderling.

Samen met mensen proberen we te kijken wat we kunnen betekenen, hoe we samen kunnen zorgen voor verbetering in onze leefomgeving, niet alleen voor onszelf, maar voor iedereen.

Lijkt het u ook wat om met ons mee te doen, of met ons samen te werken, laat het weten, dan nemen we contact op!