De eerste campagne week zit erop!

26 oktober 2018

De eerste campagne week zit erop!

Inmiddels wordt er door de plakkers hard gewerkt om alle verkiezingsborden te beplakken.

Zaterdag 20 oktober was de campagne aftrap in Baflo. Dichters Elze Schollema en Gritter droegen hun prachtige lofdichten voor. Daarna zijn we huis aan huis op pad gegaan in Baflo zelf en hebben interessante aandachtpunten opgehaald.

Dat gaan we in alle plaatsen doen waar we huis aan huis aanbellen, met  de vraag “wat wilt u ons meegeven voor in de nieuwe gemeente Het Hogeland? De uitkomst gaan we bundelen, als inspiratie voor de toekomstige fractie en afdeling om na de verkiezingen door te gaan met Grip op het Hogeland.

Donderdagavond is er een groep op pad geweest huis aan huis in Oudeschip. Vrijdag avond zijn we op pad geweest in de bloemenbuurt in Winsum.

Foto: Tiny

27 Oktober zijn we te vinden in de ochtend in Wehe den Hoorn en in de middag in Eenrum. Ook is er gestart met het ronddelen van flyers door tal van vrijwilligers. Alle hulp is hard nodig en welkom. Het is belangrijk dat mensen gaan stemmen. Bij herindelingsverkiezingen is de opkomst laag en is het werkelijk zo dat elke stem telt!

“Thuisblijven helpt niet, SP stemmen wel!”