Haagse politieke middelvinger verdient groninger vuist

22 juni 2020

Haagse politieke middelvinger verdient groninger vuist

Uitnodiging: LIVESTREAM Laat Groningen niet Zakken (maandag 20.00-21.00)

De lijst met gebroken politieke beloften van Den Haag aan Groningen blijft maar groeien. De versterking van Groningen zou doorgaan, voor de zomer van 2020 zou er een wet komen om dat fatsoenlijk te regelen, de parlementaire enquête zou starten, maar niets van dat alles. 2862 (17 juni 2020) dagen sinds de aardbeving bij Huizinge staan nog 26.000 Groningers op de –incomplete- wachtlijst voor te versterken woningen. Als loze beloften de gaten in ons huis en ons hart konden dichten waren we zoveel verder geweest dan nu in deze dubbele crisis voor Groningen.

De coronacrisis liet zien dat de overheid wel in staat is in zeer korte tijd miljarden vrij te maken. Hoog tijd dat ze dat ook voor ons gaan doen!

Daar willen wij ons vol voor inzetten. Aanstaande maandag organiseren we daarom een digitale bijeeenkomst over wat er nodig is voor Groningen en hoe we dat kunnen bereikenwaar we jullie van harte voor willen uitnodigen:

Maandag 22 juni 20.00-21.00

LIVESTREAM LAAT GRONINGEN NIET ZAKKEN

Via: https://facebook.com/laatgroningennietzakken

Gespreksleider: Chris Garrit

Sprekers: Susan Top (Gasberaad), Marja Postma (Actie ‘En wij dan?’), Sirina Scheppers (gedupeerde), Iris Gubbels (gedupeerde en documentaire maakster) Sandra Beckerman (Tweede Kamerlid)

Iedereen is van harte welkom om mee te kijken en vragen en (actie) suggesties te delen. Mocht je anoniem willen blijven dan kan dat ook en mag je vragen en opmerkingen ookmailen (sbeckerman@sp.nl).