SP Het Hogeland loopt 19 - 20 juni mee met de SamenLoop voor Hoop in Winsum

20 februari 2020

SP Het Hogeland loopt 19 - 20 juni mee met de SamenLoop voor Hoop in Winsum

Foto: Sandra

Na het lezen van de eerste berichten over een SamenLoop voor Hoop in Het Hogeland heeft een groep leden en vrienden van SP Het Hogeland niet lang na hoeven denken om mee te doen met de SamenLoop.

“ In de loop der jaren zijn ook wij geconfronteerd met kanker onder onze leden en hun dierbaren. We weten wat de impact is en dragen daarom graag bij aan acties om geld in te zamelen voor meer onderzoek. Tijdens deze loop willen we stilstaan bij de dierbaren die we verloren hebben en bij hen die het overleefd hebben. Daarnaast willen we natuurlijk het leven vieren met deze mooie activiteit” vertelt voorzitter Jan Dresmé.

SamenLoop voor Hoop is een evenement van KWF voor iedereen die iets tegen kanker wil doen. Gedurende een 24-uurs wandelestafette staan we samen met lotgenoten stil bij kanker én vieren we het leven. Tijdens het evenement lopen deelnemers in teams en lossen elkaar af, zodat uit elk team altijd iemand aan het wandelen is. Ondertussen zorgen indrukwekkende ceremonies, een gezellige braderie en veel activiteiten ervoor dat het voor zowel de bezoekers als de deelnemers een onvergetelijk evenement is. De openheid, saamhorigheid en eensgezindheid maken van een SamenLoop een evenement dat niemand onberoerd laat.

Houd onze website en facebookpagina in de gaten voor de acties die we de komende tijd gaan opzetten om geld in te zamelen.